Σάββατο 19.04.2025,  

Όροι Χρήσης

Η επίσκεψη και η πλοήγησή σας στον ιστότοπο "Εποπτεία" είναι ελεύθερη. Ελεύθερη επίσης είναι η δυνατότητά σας να σχολιάζετε οποιαδήποτε ανάρτηση αυτού του ιστοτόπου. Τα σχόλιά σας ελέγχονται από τους διαχειριστές και -εφ' όσον δεν υβρίζουν, δεν προσβάλλουν ονομαστικά ή δεν αποδομούν την προσωπικότητα οιουδήποτε- τότε δημοσιεύονται αμέσως μετά τον έλεγχό τους. 

 

Επίδης μπορείτε να μας στέλνετε δικά σας κείμενα, που νομίζετε οτι μπορούν να δημοσιευθούν στον ιστότοπο "Εποπτεία". Το ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο είναι: epopteia1@gmail.com

 

Τέλος, μπορείτε να μας ακολουθείτε στο facebook, στο twitter-X και στο linkedin.- 

Δημοφιλέστερα άρθρα

Όταν έπεσε η Τροία, έγιναν πράγματα που δεν μάθαμε ποτέ...

Ποιες συμβουλές έδινε ο Νίκος Γκάτσος στον Μάνο Χατζηδάκι

Αφιέρωμα στην Εθνεγερσία: Η προσευχή του Διάκου, δια χειρός Αριστοτέλη Βαλαωρίτη

Η Ξύλινη Σκάλα και το Πάσχα των Ελλήνων, του Γιώργου Θέμελη

Οδυσσέας Ελύτης: Τα ιδανικά βιβλία δεν γίνονται ποτέ!

Μεγάλη Τρίτη: Νίκος Καρούζος, Μικρή κλίμαξ της Ψυχής και του θανάτου

Ίρβιν Γιάλομ: Τα υλικά αγαθά είναι απατηλά

Τα εσώψυχα του Ντίνου Χριστιανόπουλου

Οι τέσσερις κύριοι κανόνες της μεθόδου του Ρενέ Ντεκάρτ (Καρτέσιου)

Για ποιον είπε ο Μίκης Θεοδωράκης «διακρίνω ένα συνθέτη»

Όσκαρ Ουάιλντ: Εκεί που γίνονται όλες οι αμαρτίες του κόσμου

Μικέλης Άβλιχος, ένας επαναστάτης του πνεύματος

Μεγάλη Δευτέρα: Ματθαίος Μουντές, Αγρύπνια

Ανρί Μπερξόν: Τα μαθηματικά μας βοηθούν να προσλάβουμε λογικά τον κόσμο

Μια βόλτα στον Κήπο του Επίκουρου, παρέα με τον Ανατόλ Φρανς

Ροή ειδήσεων

Μεγάλη Παρασκευή: Ω, γλυκύ μου έαρ

Μεγάλη Πέμπτη: Νίκος Γκάτσος, σπαρακτικό μοιρολόι

Μεγάλη Τετάρτη: Ράινερ Μαρία Ρίλκε, Τι θ' απογίνεις Θεέ μου αν πεθάνω;

Μεγάλη Τρίτη: Νίκος Καρούζος, Μικρή κλίμαξ της Ψυχής και του θανάτου

Μεγάλη Δευτέρα: Ματθαίος Μουντές, Αγρύπνια

Ανρί Μπερξόν: Τα μαθηματικά μας βοηθούν να προσλάβουμε λογικά τον κόσμο

Μια βόλτα στον Κήπο του Επίκουρου, παρέα με τον Ανατόλ Φρανς

Διογένης: Ο θεμελιωτής του κυνισμού ζούσε σε ένα πιθάρι

Άννα Συνοδινού, η ηθοποιός που «έσκαβε» βαθιά μέσα στα κείμενα της αρχαίας τραγωδίας

Σταύρος Ξαρχάκος: Η μουσική αρχίζει από σιωπή και καταλήγει σε σιωπή

Οι τέσσερις κύριοι κανόνες της μεθόδου του Ρενέ Ντεκάρτ (Καρτέσιου)

Για ποιον είπε ο Μίκης Θεοδωράκης «διακρίνω ένα συνθέτη»

Όσκαρ Ουάιλντ: Εκεί που γίνονται όλες οι αμαρτίες του κόσμου

Ποιες συμβουλές έδινε ο Νίκος Γκάτσος στον Μάνο Χατζηδάκι

Ίρβιν Γιάλομ: Τα υλικά αγαθά είναι απατηλά

Τελευταία σχόλια

all rights reserved | developed & hosted by Jetnet ©